Három alapszabály betartásával tudunk vezetőt és vállalkozást sikeressé tenni

Mennyire ismered önmagad?

Mi abban tudunk segíteni, hogy személyes gondjaid elsimításával munkád, szakmád és szakmai sikereid is biztosabb alapokon álljanak.  Specialitásunk, hogy mindig az egyénnel kezdünk: meg kell értened, ki vagy valójában. Készségeid és képességeid, erősségeid és gyengeségeid; hogyan szeretsz dolgozni; mennyire engeded másoknak, hogy lássák korlátaidat; mennyire vagy fogékony a működéseddel kapcsolatos visszajelzésekre?  Ha valami zavar, de nem tudsz változtatni, érdemes coachhoz fordulnod.  Mi abban segítünk neked, hogy eljuss a következő szintre.  Meg kell értened saját mozgatórugóidat, és hogy mit tudsz és nem tudsz csinálni.  Érdekel a közted és a munkád közötti kapcsolat?

1. szabály: Értsd meg saját képességeidet, készségeidet és személyiségedet

képességek, készségek, érdeklődésA legtöbb ember nem igazán gondolja, hogy a személyes korlátain és adottságain való munka megoldást jelenthetnek a legtöbb munkával kapcsolatos problémára IS.  Ha önmagadat jobban megismered, jobb döntéseket hozhatsz.  Tudni fogod, hogy mire vagy alkalmas…és azt is, hogy mi az, amit jobb, ha másra bízol ahelyett, hogy minden fronton megpróbálnál megfelelni.  Ha tisztában vagy saját hozzáadott értékeddel, amit másoknak adsz, akkor lehetsz igazán sikeres munkában és magánéletben egyaránt.  A BMY coaching segítségével képes leszel magadat egy jól működő vállalkozásként látni: kik az ügyfeleid az életedben; milyen hozzáadott értéket adsz nekik, mely tevékenységeiddel és milyen csatornákon keresztül; kik a fontos partnereid és milyen belső és külső erőforrásaid vannak; illetve e modellnek milyen költségvonzata és bevételi lehetőségei léteznek.

?Hogyan fogtok tudni segíteni vállalkozásom/csapatom fejlesztésében?”

2. szabály: Munkádat mindig ügyfeleid szemüvegén át lásd. Ügyfeled lehet egy belső (másik) csapat, a főnököd, partnereid vagy a végfelhasználók is.

Vásárló nyelveHosszú évekbe telik, mire valaki képes az ügyfelei nyelvén beszélni és a termék vagy szolgáltatás funkcionalitása helyett az ügyfél számára jelentett előnyökről beszélni; mire meggyőző módon tudunk elmondani bármilyen céges üzenetet a megfelelő ügyfélkörnek; mire képesek vagyunk egy vállalkozást a vezető szemével látni és ráhangolódni a vásárlók vagy belső ügyfeleink igényeire.

Mi pontosan ezzel a képesség-csomaggal segítjük ügyfeleinket újra és újra: egy adott vállalkozás/szervezet tevékenységét hatékonyan ?fordítjuk le? valódi külső- és belső ügyfelei nyelvére.  Lásd a szervezetet, ahol dolgozol célcsoportod szemével, ne pedig a pénzügy szemével.  Ezt belülről nagyon nehéz megtenni és ezért jó, ha valaki friss szemekkel látja mindezt.  Az évek múlásával elkezded „bevenni” a marketing és sales csapat érvrendszerét ahelyett, hogy megállnál egy pillantra gondolkodni, hogy mi az, amit ügyfeleid valóban hozzáadott értékként könyvelnek el, amikor hozzád fordulnak – és nem pedig a szerinted nekik szükséges terméket/szolgáltatást nyomod rájuk.

3. szabály: Értsd meg jelenlegi üzleti modelled gyengeségeit…hogy létrehozhass egy jobbat.

Business Model CanvasVállalkozásod (vagy a szervezet, ahol dolgozol) növekedésének kulcspontja, ha megértitek a jelenlegi üzleti modell gyengeségeit.  Az elmúlt közel másfél évtizedben több mint 100 különböző ügyfelet segítettünk abban, hogy jobban megértse azt a vállalkozást, ahol dolgozik.  Kocsiktól a kozmetikáig, könyv kiadótól a bankig, energiaszolgáltatóktól eBusiness platformokig számos piacon dolgoztunk tanácsadóként.