Üzleti modell vászon workshop (Business Model Innovation workshop)

Ismerkedjen meg a nemzetközi piacokon hatalmas sikert arató Business Model Innovation (Üzleti Modell Innováció) stratégiai eszköztárral magyarul!  Komplex, kétnapos workshopot szervezünk, ahol a résztvevők élő példákkal, sikeres vállalkozások üzleti modelljeit látva kísérletezhetnek saját vállalkozásuk megújításával.  Az ’üzletfejlesztés’ szó garantáltan új értelmet nyer, és elmélet helyett tele praktikus, vizuálisan vonzó eszközöket mutatunk és tanítunk meg alkalmazni saját vállalkozásod kontextusában.  A tréning/műhelymunka prezentáció, interaktív kérdések és kiscsoportos gyakorlatok egyvelege.

Kinek ajánljuk az üzleti modell vászon workshopot?

Mindenkinek, aki szeretné saját üzleti modelljét konkrét eszközökkel továbbgondolni, fejleszteni.  Lehetsz egy nagyvállalat részlegvezetője, stratégiáért felelős szakember, innovációért felelős menedzser, vállalkozó, tanácsadó vagy üzleti coach.

Az üzleti modell vászon workshop segítségével a résztvevők:

  • egy olyan vizuális és praktikus (közös) nyelvezetet fognak tudni használni, mellyel bármilyen üzleti modellt és stratégiát gyorsan átláthatnak, leírhatnak és újratervezhetnek.
  • megismerkedhetnek számos, jól ismert márka és vállalat üzleti modelljével és hogy ők hogyan innováltak – Fortune 500 cégektől a start-up vállalkozásokig mindenféle példa!
  • A design-gondolkodás, új vásárlói szegmensek kialakítása és lean start-up módszerek segítségével számos új üzleti modellel kísérletezünk és ismerkedünk meg.  Ezek biztosítják a jövőbeni növekedését a vállalkozásnak.
  • egy olyan vizuális és praktikus nyelvezetet fognak tudni használni, mellyel képesek lesznek bármilyen (ügyfélszegmens számára releváns) hozzáadott érték ajánlatot gyorsan átlátni, megfogalmazni és újragondolni.
  • Képesek lesznek tesztelni üzleti modelleket és hozzáadott érték ajánlatokat lean start-up technikákkal és ügyfélszegmensek igényeinek azonosításával.

Témakörök – 1. nap

Az Üzleti Modell vászon gondolatisága, mint stratégiai eszköztár

  • Az üzleti modell koncepció megértése és fontossága a mai üzleti világban
  • Az üzleti modellek alakítása – a kudarcok elkerülésének alapszabályai

Az Üzleti Modell vászon alapjai –  mi van a termék-innováción és új ügyfélszegmensen túl?

  • Bevezetés az Üzleti Modell építőkockáinak világába
  • Verseny az üzleti modellek alapján
  • Megkülönböztetés
  • Esettanulmányok

Az Üzleti modell vászon (innovációs) folyamat – hogyan tervezzünk design-gondolkodással?

  • Üzleti modellek prototipizálása
  • Kiindulási pontok az üzleti modell innovációhoz
  • Üzleti modell innovációs technikák

Üzleti modellek eladása befektetőknek és a menedzsmentnek

Témakörök – 2. nap

Az ügyfélprofil és érték-térkép vászon

  • Ügyfél(szegmens) profilok: elvégzendő feladatok, problémák és elvárások
  • Érték-térkép: termékek és szolgáltatások, fájdalomcsillapítók és előny-teremtők

Hogyan facilitáljunk szervezetven belül üzleti modell innovációs projekteket?

  • Az üzleti modell design környezete
  • A nagyvállalatokon belüli kihívásai az üzleti modell innovációnak
  • Tippek, trükkök a hatékonyság jegyében

Üzleti modellek tesztelése

  • Hipotézisek extraktálása az Üzleti Modell vászonról és a Hozzáadott Érték ajánlat vászonról
  • A Lean start-up módszere
  • A Minimálisan Életképes Termék fogalmának megértése

Technikai részletek:

A képzés vagy egy cég/szervezet felkérése alapján, annak az adott cégnek az üzleti modelljéről és stratégiájáról szól; vagy több, önálló jelentkező esetén interaktív workshop/tréningként működik.  Utóbbi esetben a helyszín: Gordon & TA iroda (Bp, II. ker. Marczibányi tér 9.).

A tréning vezetője: Frank Benedek, üzleti modell vászon tréner, tanácsadó, business coach

A workshop ára: 120.000.-Ft (áfamentesesn) per fő, amely tartalmazza a képzést, az oktatási anyagokat, a helyszín és a kávészünetek költségét. A résztvevők ebédköltségét a díj nem tartalmazza.

Jelentkezés: