Otthon elvégezhető célcsoport azonosító munkafüzet

Most végző vagy már végzett coach, tréner, tanácsadó vagy, de úgy érzed, hogy nem igazán találod a célcsoportodat? Vagy csak egyszerűen nem jöttél rá, hogy kikkel szeretnél foglalkozni, milyen problémákat tudnál Te legjobban megoldani, másoknak segíteni? Túl nagy falat ez az egész online marketing ‘izé’? Vagy csak több ügyfelet szeretnél?

Ha a fentiekre igennel válaszoltál, akkor biztosan hasznát vennéd egy olyan eszköznek, amit szabadidődben, otthon kitölthetsz, és segítségével sokkal jobban azonosíthatod, majd pedig megértheted célcsoportodat.  Ha tudod, hogy milyen feladatok ellátására lenne ügyfeleidnek igénye, ill. milyen problémákkal és vágyakkal bírnak, akkor sokkal nagyobb eséllyel fogod tudni megszólítani őket és ők is sokkal nagyobb eséllyel reagálnak pozitívan!

Miért érdemes pont ezt a marketing gyorstalpalót igénybevenned?

Egy olyan munkafüzetet vehetsz kézbe, ami pontról pontra fog téged végignavigálni és ‘kikérdezni’ jelenlegi vagy leendő célcsoportod szokásairól, ill. arról, hogy Te miben vagy más, mit nyújtasz nekik, amit versenytársaid nem tesznek meg.

A kérdések segítenek megérteni ügyfeleid élethelyzetét, problémáit és vágyait, hogy aztán ennek fényében tudd kidolgozni saját ‘válasz’ szolgáltatásodat vagy termékedet.

A munkafüzetet alkalmazzák

  • kezdő vállalkozók (startup-ok), akik új piacokra akarnak belépni
  • KKV vállalkozások vezetői, akik szeretnék hatékonyabban értékesíteni saját szolgáltatásaikat vagy termékeiket
  • Multik részlegei, akik a marketing stratégiájuk finomítására törekszenek
  • Szabadúszó vállalkozók, akiknek egy-egy konkrét célcsoportot ‘kell’ elérnie.

Ezt a munkafüzetet az évek során összegyűjtött MBAs tapasztalatom, marketinges ‘szemüvegem’ és piaci ismereteimből állítottam össze.  Érdemes kitölteni, mert drága tanácsadók és elfecsérelt terméketlen időszakok helyett nagyon hamar rádöbbenhetsz, hogy milyen kérdésekre kell megfelelő választ adnod ahhoz, hogy marketing erőfeszítéseid 50%-kal gyorsabban megtérüljenek!

Ha még nincs célcsoportod és csak gondolkozol azon, hogy ki lehetne az, akkor a munkafüzet végére nem kevesebbet ígérek, mint hogy tudni fogod, hogy kikkel és miként fogsz tudni együtt dolgozni (ügyfelekként).

Az elmúlt évek trendjei Magyarországon is érződnek: egyre több munkavállaló választja a szabadúszó státuszt, ami csak addig kockázatos, amíg nem tudod megfogalmazni, hogy kinek és milyen módon tudnál leghatékonyabban segíteni – azaz jelenlegi tudásodat, készségeidet és képességeidet mozgosítani mások igényeinek kielégítése érdekében.  Ez a munkafüzet kiemelkedően hasznos a szellemi szolgáltatást végző egyéni munkavállalók számára (coachok, tanácsadók, trénerek).

Ha ezen az otthon elvégezhető ‘workshopon’ résztveszel, akkor komoly előnyre tehetsz szert azon coach, tréner és tanácsadó társaiddal szemben, akik szeretnének ’mindenkinek’ segíteni, hiszen ’mindenki tudja, hogy ő mit csinál’ és ’különben is, mindenki azt gondolja, amit én, hiszen az a normális!’ Vagy mégsem? Meg fogod látni, hogy ilyen szakember nem létezik, és aki azt hiszi magáról, hogy neki a ’mindenki’ és a ’bárki’ a célcsoportja, az a végén a sok szék között a pad alá esik, mert hiányzik a fókusza!

Most mindezt saját idődben és tempódban próbálhatod ki mindössze 19,900 Ft-ért (ÁFA-mentesen)! Csak töltsd ki a lenti űrlapot és máris küldöm!

i

Ha elvégezted az otthoni feladatokat, lehet, hogy egyedül is prímán boldogulsz utána. Ha mégsem, akkor élő konzultáció formájában tudunk tovább együtt dolgozni, marketing coaching ülések során. Itt már konkrétan foglak élőben segíteni korábbi inputjaid alapján, hogy még hogyan lenne érdemes leszűkítened célcsoportodat.

A végeredmény egy olyan írásos anyag lesz, amiből egyszerűen fogsz tudni már megfogalmazni leendő ügyfeleid számára konkrét ígéreteket.  Ebben is kérheted persze segítségemet, mert szövegíróként is van jó néhány tippem és trükköm, amit az online marketing világában érdemes alkalmazni a siker érdekében.