Üzletfejlesztés és innovációs stratégia vállalkozásoknak

 

Van már egy vállalkozásod, és szeretnéd nagyobbá tenni?  Egyedül nem megy, vagy legalábbis nem olyan tempóban, ahogy azt Te szeretnéd? Nem akarsz egy hatalmas tanácsadó szervezetet sok pénzért felkérni? Az alábbi területeken tudok segíteni, ha úgy érzed, jót tenne egy üzletfejlesztési ‘szem’ (és kivitelezésben is jártas ‘kezek’ hozzá):

  1. üzletfejlesztés innováció coachingMotiváció hiánya(kiégés, érdeklődés hiánya)
  2. Szervezetlenség, fókusz hiánya(túl sok minden van egyszerre)
  3. Cash-flow problémák(lassan fizetnek ki, túl sok pénzed áll lekötve, nincs elegendő működőtőke)
  4. Támogatók hiánya(magányos vagy, nincs lehetőség kapcsolatokat szerezni, ötleteket megosztani, nem tartozol felelősséggel senkinek…)
  5. Alkalmazottakkal probléma(alkalmazottaid nem alkotnak jó csapatot, nem világos, ki, mit csinál)
  6. Folyamatos tűzoltás(látszólag nem megy nélküled semmi, ezért szétesel)
  7. Ügyfelek kiszolgálása nem (minőség, időben történő kiszolgálás, elvárások kielégítése)
  8. Marketing gondok(nem mérhető, mert nem kapcsolódik a sales leadekhez)
  9. Nincs elegendő profit? (árrések nem megfelelőek)
  10. Nincs üzleti terv/statégia? (nincs célkitűzés)
  11. Csapatmunka nem ? (hogyan kreálj nyerő csapatot)
  12. Ügyfelek nem lojálisakÁrérzékeny piac, nehezen tehető lojálissá » prémium piac megcélzása a cél)
  13. Sales csapat lusta(sales tevékenység menedzselése gyenge)
  14. Nincs USP? (ugyanazt kínálod, mint a versenytársak, célcsoport szegmentáció hiánya)
  15. Nincsenek pénzügyi célok(megfelelő és reális tervek és célok hiánya)
  16. Marketing kommunikáció nem (nem megfelelő a hirdetési stratégiád)
  17. Sales lehetőségek elúsznak(értékesítők nem végzik hatékonyan munkájukat)
  18. Több lead-re és érdeklődésre van szükség(Top 10 marketing csatorna)
  19. Nem tudsz szabira menni, mert megáll az élet nélküled(folyamatok és rendszer kellene)
  20. Egyetlen termék/szolgáltatás van? (folyamatosan új ügyfelek kellenek)
  21. Nem elég hatékony a vállalkozás? (termelékenység, hatékonyság)
  22. Ügyfeleid nem ajánlanak tovább? (‘wow’ élmény hiánya)

Hogyan dolgozunk együtt üzletfejlesztés és innovációs stratégia folyamatunk során?

Egy területen kezdünk el dolgozni » konkrét akciótervvel » figyeljük, hogy mi változik » változások mérése » terület helyreáll » következő területen kezdünk el dolgozni 

 

Kíváncsi vagy, mit kellene fejlesztened saját vállalkozásodban jelenleg? Kérd az ingyenes üzleti modell SWOT elemző eszközt és kitöltve megtudhatod a válaszokat! Az elemzés ingyenes!