A sikeres vállalkozás 3 titka

A reklámügynökségek világában töltött éveim során a legfontosabb üzleti ‘lecke’ az volt számomra, hogy egy vállalkozás akkor lehet igazán sikeres, ha rendszeresen ügyfelei ‘szemüvegén’ keresztül tekint önmagára. A második fontos leckét már MBA tanulmányaim alatt...

Pirike megint felmondott

– avagy miért fontos a megfelelő kommunikációs és konfliktuskezelési eszköztár cégen belül? Egyre több álláshirdetésben szerepel a ‘kiemelkedő kommunikációs készség’ mint követelmény, és szintén egyre több önéletrajzban olvasható e három szó mint...

Hogyan építsd fel személyes márkád?

A személyes márka kialakítása (angolul ‘Personal Branding’) egy aránylag új, de annál felkapottabb fogalom a marketing világában. Nagyon egyszerűen megfogalmazva arról szól, hogy saját magunkat megfelelően pozícionáljuk hírnevünk és karrierünk érdekében. ...

A sikeres vállalkozó titka

Három alapszabály betartásával tudunk vezetőt és vállalkozást sikeressé tenni Mennyire ismered önmagad? Mi abban tudunk segíteni, hogy személyes gondjaid elsimításával munkád, szakmád és szakmai sikereid is biztosabb alapokon álljanak.  Specialitásunk, hogy mindig az...

Te miben vagy tehetséges?

“Nem az a mester, aki megtanít valamire, hanem aki megihleti a tanítványt, hogy legjobb tudását latba vetve fölfedezze azt, amit már addig is tudott.” (Paulo Coelho)...